Post by ratttahougilta on Mar 8, 2022 21:43:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Immortal Sword ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Immortal Sword IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch primogems ▞▞▞
▞▞▞ Immortal Sword 2022 version ▞▞▞
Meget let
Dette ligner et godt spil og undskyld mig for at sige, men det er også forfærdeligt, at jeg er førstegangsspiller, og jeg kan ikke engang skabe min egen karakter. Dette skal rettes STRAKS!
Dette er Xianxia-mobilspillet anbefalet til mig af min ven, og jeg har spillet det i lang tid, og det forbruger ikke data eller elektricitet i lang tid!
Immortal Sword Jeux de rôles vola
Så mange fejl, og du kan ikke forme din char. Selv køn er låst! Kunne ikke finde FAQ på internettet. Ret venligst! Send mig en PM, jeg har mange spørgsmål!
Ser cool ud. Men det er autoplay, så jeg gider ikke
Manuskriptet er meget godt. Bortset fra den velkendte del af det originale værk, er dialogerne/fortidens begivenheder/psykologiske aktiviteter med karaktererne skildret meget omhyggeligt. Du kan deltage i det og se deres forandringer med dine egne øjne, ligesom de mennesker omkring dig, der er i live. Først spekulerede jeg på, om det var muligt at ændre nogle menneskers skæbne, men fandt ud af, at tragedien ikke kunne vendes.
Elsker det
Kan vi tilføje en måde at male mønter på eller point for at få tøj tilføj kultiverende klasser hver avatar-klasse har forskellige kræfter baseret på deres kræfter, for at kunne vælge en bestemt færdighed til at angribe og flere sideopgaver for folk over lvl 140-200, at være i stand til at interagere med børnene, og for lauget at kunne donere gear, vi ikke har brug for guildpoint og være i stand til at købe donerede gear ved at bruge disse point i slutningen af ugen, hvor et guildmonster spiser alle gearene
Bullet Angel: Xshot Mission M ஆக்ஷன் iki
Så meget p2w forbandet f2p eller små brugere kan ikke konkurrere med et andet garbage grab p2p spil
bedste f2p-oplevelse, jeg har haft i en MMORPG
Immortal Sword Role Playing ueku
Immortal Sword Fabularne ntb
Sjovt, men ikke min ting. Def anbefale det tho!
कलजग़
Jeg har spillet i mere end en måned nu, ærligt talt, jeg fik stadig masser af sjov uden at fylde meget op, så ja du kan helt sikkert spille spillet og have det sjovt uden at fylde op, men et lille månedskort og sådan noget vil ikke skade.
Hvis du vil have et spil med et forfærdeligt fællesskab og endnu værre mods, er dette noget for dig. Du kan klage til mods som Claud om racisme og seksuel chikane, og der bliver ikke gjort andet end at være mute i et par timer. Spillerne joker nu om voldtægt, og denne adfærd er tilsyneladende acceptabel af admins/mods. Spil det ikke, understøt det ikke. Hvis jeg kunne give 0 stjerner ville jeg.
Immortal Sword როლური თამაშები rhrb
Løj om de millioner krystaller i deres annonce. Blot rip off, download ikke dette spil.
Du kan ikke rigtig undgå giftige spillere, uanset hvilket spil du spiller, men dette spils kundesupport tager rapporter ganske seriøst, jeg har allerede fået et par personer udelukket på grund af alvorlig diskrimination, så jeg vil sige, at miljøet er ret venligt.
Dette spil indlæser ikke engang, det tager år at indlæse😡😠🤬
Dejlig
Spillet er fint.Men har en enorm betalingsmur, hvis du ønsker at være top 5-spiller. Jeg startede i går som f2p og er top 10. Men spillet er kedeligt. Du løber tør for ting til efter cirka en time n halv. Spillet har offline dyrkning. Dette spil er som en kombination af alderdom af wulin perfect world paywall. Rediger: ændrede min vurdering til 1*. Alt er lønlåst. Selv begivenheder er købe for at spille.
Det er meget irriterende
Jeg spillede dette for et stykke tid siden, og stoppede, da jeg opdagede, at det koster penge at starte et guild. Jeg kom tilbage til det uden at huske, hvorfor jeg var gået. Så gjorde jeg det og besluttede, at det var ligegyldigt; Jeg havde ikke tænkt mig at deltage i NOGEN guild, og jeg skulle IKKE købe VIP, jeg skulle bare slappe af i det. Jeg var nødt til at trække mig væk for at skrive dette, for nu ELSKER jeg det! Grafikken er smuk, og der er mange interessante ting at lave.Nedbruddet er dog frustrerende og skal stoppes.
Fabelagtig
Immortal Destiny RIP OFF.. så åbenlyst lignende profil som udødelig skæbne. Vil dette blive slettet igen og snyde hundredvis af mennesker. Godt held og lykke
Jeg havde spillet det i Kina, det er et fantastisk spil, hvis du kender til kinesisk kungfu.
Det er bare en direkte kopi af andre spil, nøjagtig samme grænseflade, samme verden, klasser og det er bare en penge-grabber med åbne server-races, og det har alle gacha-mekanikken på toppen, spil ikke, jeg føler mig snydt, kan ikke få penge tilbage
Hvis du kan lide rpg-telefonspil, er dette nemt et af de bedste, men du skal SPILLE spillet. At forpligte sig og bygge og se din karakter vokse og blive stærkere er utroligt sejt. Som kvinde er jeg super kræsen med mine spil lol, og dette er ærligt talt det ENESTE, jeg spiller konstant. Store ...
Immortal Sword Igranje uloga ghmx
Jeg elsker at spillet har spillet i 4 dage. Det eneste problem, jeg har, er, at jeg fylder op til vip3, og det sagde, at betalingen lykkedes, men så gik spillet ned, og pengene er væk, men ingen belønninger for opfyldning og ingen VIP, der står stadig vip0. Plz gør noget, eller sæt pengene tilbage på min Google Play-konto. Bortset fra at dette spil er fantastisk elsker alt ved det. Hvis det er ordnet, ændrer jeg vurderingen til 5 stjerner.
Det er godt
skrald og affald
Fantastiske
Du aner ikke, hvor længe jeg har ledt efter et spil som dette. Jeg ser annoncer hele tiden, men dette var den eneste, der ikke var en fuldstændig rip-off. Meget sjovt spil, selvom jeg ville ønske, at der var flere måder at øge niveauet på.
Affald. Ranking system er rigget alt er en løn for at vinde. Betal op eller brug 1 måned på at få 7 mill power efter dit valg folk. Bugs er hæslige, og alle servere er tomme. Efter 3 uger med at være i s 55, er alle spillere inaktive. Guilds er værdiløse at bygge, fordi de kræver rigtige penge at tjene. Dette spil er en skandale. Drop rate er så lav selv med maksimalt held og vip5. Begivenheder er kedelige, og spillet er også super giftigt og uvenligt. Devs er ligeglade, selv når billetten er lavet. Spil ikke dette
Ohh dette er et åbent verden spil, jeg har plaid det for en næsten penge musik
Jeg var en tung MMORPG-afspiller på pc, spillede knap mobilspil, hvis slet ikke. Min ven fortalte mig at prøve dette spil, og jeg har elsket det siden. Det har alle de vigtigste systemer til en fantastisk MMORPG og mere, god historie, virkelig god grafik i betragtning af, at det er et mobilspil, og også masser af indhold.
Stort set ja, så længe du er villig til at lægge timer og male.
Dette spil vil få en masse afkriminalisering på grund af mange aspekter, men jeg elsker disse typer spil, det har et sådant potentiale til at være en stor generisk MMORPG. Misforstå mig ikke, dette spil er vidunderligt og ville være det værd i sidste ende, men.... Desværre lægger du for meget vægt på P2W, hvis bare. du tilføjede ikke så mange aspekter, spillet ville være fantastisk.... Som jeg sagde 100% værd, vil P2W dræbe det.Det er ok for, hvad det er, den automatiske quest er lidt slem, fordi du ikke kan gøre det, du skal gøre som at udstyre eller forbedre eller øge færdigheder, fordi.auto-questen automatisk tager dig til den næste quest.
Godt spil fint
Jeg prøver at logge på, står der under vedligeholdelse under mit login. Det skal rettes, så jeg kan komme tilbage
Mit spil åbner slet ikke😅
Jeg kan godt lide dette spil, og jeg bliver bare forelsket i den fyr, der laver dette fantastiske spil, men jeg kendte ham ikke😅😅😅😂😂😂
Dårlig i alt.. spild af opbevaring
Spillet er sjovt!!!!
Forsøgte at spille im logget på, men karakteren dukkede ikke op på valgskærmen
dag 1 - jeg kan lide det indtil videre. Jeg lavede en karakter på den nye server, og jeg nød virkelig spillet, selvom jeg ikke fyldte op. Og udviklerne fortjener bestemt de penge, de tjener på spillet. Det er ret godt lavet.